Videó: így gyorsul az új 3 hengeres Ford Fiesta ST a régi 4 hengeres ellen
Most egyértelműen kiderül, hogy az eggyel kevesebb henger miatt esetleg gyengébben teljesít-e az új Fiesta ST.
Most egyértelműen kiderül, hogy az eggyel kevesebb henger miatt esetleg gyengébben teljesít-e az új Fiesta ST.
A brit George Wood túlságosan megbízott a vásárlóban, aki a 16 éves Ford Fiestáját szerette volna megszerezni.
Kit akar ezzel felbőszíteni a Ford? Egy örömautónak szánt típusban alapvetően zsigeri ellenkezést vált ki egy ilyen koncepció. De a fordosok, hogy igazán kiélezzék a polgárpukkasztást, még azt is hozzácsapták, hogy a Fiesta ST motorja a három hengeréből is lekapcsol néha egyet menet közben. Kipróbáltuk a (két-)három hengeres Fiesta ST-t.
Veszélyben a VW Passat és az Opel Insignia fő riválisa, ami néhány éven belül teljesen eltűnhet a piacról. Egy ráncfelvarrás még biztos, de az ezt követő jövő még nagyon homályos.
Sokan várják a Ford népszerű modelljének új generációját, mely a jövő hét elején végre hivatalosan is be fog mutatkozni. És 400 lóerős változat is lesz belőle.
Figyelemre méltó dashcam-felvétel került ki a netre, amelyen egy tehergépkocsi nagyjából 400 méteren keresztül tolt egy autót maga előtt.
A Ford legújabb fejlesztéseit az új Fiesták tulajdonosai élvezhetik először, köztük Dobó Kata, a márka magyarországi nagykövete. De hogyan jutott el a mai Fiesta idáig, és miért választotta Magyarország legismertebb színésznője mindennapi társául?
Bár az önvezető autók még gyerekcipőben járnak, a legmodernebb autókban megjelenő biztonsági berendezés és elektronika olyan segítséget nyújt a sofőröknek, amellyel szó szerint emberfeletti teljesítményre lesznek képesek. Lássuk, milyen megoldások dolgoznak a háttérben, miközben mi élvezzük a vezetés örömét.
A városi kisautóké alapvetően egy józan kategória. Egy-két utassal és némi csomaggal is kényelmes járművek, felesleges rongyrázás nélkül. A Ford viszont most olyan szinten “díszítette fel”, többek között elektronikus technológiával, az új Fiestát, ami ebben a szegmensben pár éve még szóba sem jöhetett volna.
Emberünk ezúttal kivételesen nem aszfalton, hanem sokkal porosabb, homokosabb környezetben feszegeti brutális Fiestájának határait.
Kétnapos, 2500 fős, amerikai típusú gigarendezvényen mutatta be a Ford, hogy mire készül a következő években. Valamint világpremierjét tartották a darabszámát tekintve európai legfontosabb modelljüknek.
A bemutató előtt néhány órával már kiszivárogtak a fotók az új kocsiról.
A Ford új WRC-autójának fejlesztése jövőre debütál a versenyen, de már most megmutatta, mire képes.
Az amerikai fenegyerek ezúttal Dubaj utcáin pörgette meg a 650 lóerős autóját.
Február 29-én érkezik a Gymkhana sorozat nyolcadik epizódja, melyben az amerikai fenegyerek visszatér a 650 lóerős, összkerék-hajtású méregzsákhoz.
Különleges módját választotta az ünneplésnek a Ford romániai részlege annak apropóján, hogy a Craiovában működő motorgyártó komplexumban elkészült a 400 ezredik hajtómű a létesítmény 2012. májusi indulása óta.
Veszélyes helyzetet úszott meg ép bőrrel Ott Tanak és navigátora a rali-vb (WRC) idei szezonjának harmadik futamán, a Mexikó-ralin, amikor irányíthatatlanná vált Ford Fiestájuk az útról letérve egy tóba esett.
Ken Block, az amerikai autósport fenegyerek igazi csemegével örvendeztette meg a már kultikusnak mondható Gymkhana-videósorozat rajongóit: a legutóbbi, a sorban a hatodik film egyedi, sisak- és lábtérkamerával, illetve egyéb nyalánkságokkal megspékelt változatát adta közre.
Megcsinálta a Ford a tavalyi karácsonyi idétlenkedése folytatását.
A gyártási folyamat másodpercre ki van számolva, így most egy 86 másodperces videóban mutatják be a Ford illetékesei, hogy miként lesz csupasz alvázból kész autó.